.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزييات ديدار جبهه اصلاحات با خاتمي

عضو شوراي عالي بنياد باران گفت: دغدغه جدي خاتمي در مقطع فعلي ميزان مشارکت مردم در انتخابات رياست جمهوري آينده است.

عبدالله ناصري در گفت‌‏وگو با "ايلنا" با اشاره به ديدار شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با خاتمي،گفت: اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با هدف دعوت از محمد خاتمي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده با وي ديدار کردند.

وي افزود: بررسي شعارهاي انتخاباتي از سوي اصلاح طلبان، نحوه رويکرد اصلاح طلبان بعد از انتخابات رياست جمهوري و تجديدنظر نسبت به نحوه عملکرد گذشته اصلاح طلبان در قوه مجريه از جمله مباحث مهمي بود که در اين ديدار انجام پذيرفت.

عضو شوراي مرکزي سازمان مجاهدين انقلاب در ادامه تصريح کرد: اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات جمع بنديشان از اين ديدار و اينکه خاتمي رويکرد مثبت‌‏تري نسبت به حضور در انتخابات از خود نشان داده است، رضايت بخش بود.

وي تاکيد کرد: بر اساس برخي اطلاعات و اخباري که دارم هر چه که به زمان انتخابات نزديک مي‌‏شويم امکان اينکه خاتمي در انتخابات حضور يابد بيشتر مي‌‏شود.
ناصري به دغدغه‌‏هاي خاتمي براي حضور در انتخابات اشاره کرد و گفت:يکي از دغدغه‌‏هاي خاتمي چگونگي حضور در انتخابات و نيز تعريف و تبيين اصلاحات است.
وي تاکيد کرد: گاهي مطالبي به نام اصلاح طلبي مطرح مي‌‏شود که در چارچوب منشور تعيين شده اصلاحات نيست و اين به روند جريان اصلاح طلبي آسيب مي‌‏رساند.

مدير عامل اسبق خبرگزاري ايرنا با بيان اينکه عملکرد اصولگريان در طي چند سال اخير باعث بي‌‏تفاوتي مردم نسبت به سرنوشت‌‏شان شده است،اظهار داشت: نگراني جدي خاتمي در مقطع فعلي اين است که مردم چقدر حضورشان در انتخابات را جدي مي‌‏گيرند؟هر چند اکثر صاحب نظران سياسي بر اين اعتقادند که حضور خاتمي در انتخابات بخش قابل توجهي از آراء خاموش را به صحنه مي‌‏آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

م.ز 6 مهر 1387
شتردرخواب بیند پنبه دانه.مردم دیگرفریب اصلاح طلبان غلام حلقه به گوش غرب را نمیخورند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.